ΠΑΛΛΗΝΗ : 2/4/2020                                                                     ΠΡΟΣ

                      ΑΠ:  34                                                                       ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ

Με ποιο τρόπο ιδιωτική εταιρία απέκτησε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών χωρίς τη συγκατάθεση τους;

Οι πρωτόγνωρες καταστάσεις που υφίσταται η χώρα μας εξαιτίας της πανδημίας , κατέδειξαν με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο πως στα δύσκολα οι δημόσιοι λειτουργοί στέκονται όρθιοι και υπηρετούν με αυταπάρνηση το δημόσιο συμφέρον.

Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί ,που στα χρόνια της οικονομικής κρίσης είχαν στηρίξει τους μαθητές τους, για μια   ακόμη φορά, με τα δικά τους μέσα, στέκονται και πάλι δίπλα τους . Σε αυτόν τον αγώνα , τροχοπέδη αποτελεί η στάση του υπουργείου παιδείας . Με μοναδικό σκοπό τον επικοινωνιακό χειρισμό αυτής της δύσκολης συγκυρίας από την μια ψεύδεται συνειδητά στην κοινωνία πως το κράτος έχει τις υποδομές για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και παράλληλα εξαπολύει φερέφωνα που βάζουν στο στόχαστρό τους εκπαιδευτικούς ως τους μοναδικούς υπαίτιους για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι γονείς των μαθητών μας , οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν χρήση των μέσων που διαθέτει το υπουργείο .

Αναρωτιόμαστε , στην χώρα που οι δημοσιογράφοι έχουν άποψη και γνώσεις για τα πάντα , πως και δεν βρέθηκε ένα από αυτούς να θέσει το απλό ερώτημα στην λαλίστατη ηγεσία του υπουργείου παιδείας για το αν έχει δοθεί από το κράτος η υλικοτεχνική υποδομή , στους εκπαιδευτικούς για την υλοποίηση των εξαγγελιών της .

Επιπρόσθετα, τις τελευταίες ημέρες , χιλιάδες εκπαιδευτικοί λαμβάνουν από ιδιωτική πολυεθνική εταιρία ένα τελεσίγραφο σταλμένο σε ηλεκτρονικό μήνυμα να γίνουν μέλη της . Η αποστολή αυτή των χιλιάδων ηλεκτρονικών μηνυμάτων εγείρει βάσιμες αμφιβολίες για την νομιμότητα της .

Με ποιο τρόπο η ιδιωτική εταιρία απέκτησε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών ;

Το υπουργείο παιδείας, το οποίο διαθέτει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των εκπαιδευτικών μέσω της πλατφόρμας του my school,   έχει διαμεσολαβήσει για αυτήν την ενέργεια ;

Ρωτήθηκαν οι εκπαιδευτικοί αν συμφωνούν τα προσωπικά τους στοιχεία να τεθούν στην διάθεση της ιδιωτικής πολυεθνικής εταιρίας ;

Ποια θα είναι η χρήση όλων αυτών των στοιχείων από την ιδιωτική εταιρία ;

Τα θέματα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων είναι σοβαρότατα . Το υπουργείο, εκτός από τα προσωπικά μας στοιχεία, διαθέτει πλέον και στοιχεία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών .

Περιμένουμε από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας να απαντήσει στα ερωτήματα μας . Επιφυλασσόμαστε έναντι στην ιδιωτική εταιρία για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας .

Καλούμε την ΔΟΕ να λάβει ξεκάθαρη θέση για το σοβαρό αυτό θέμα .

Σε κάθε περίπτωση υπενθυμίζουμε πως η διενέργεια σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική από τη στιγμή που ο εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος να διαθέτει την εξειδικευμένη υποδομή που απαιτεί η πλατφόρμα. Επίσης μεγάλη ανησυχία και πολλά ερωτήματα προκαλεί η «έκθεση» των εκπαιδευτικών σε «ζωντανά» μαθήματα.

Μοναδικό όργανο που μπορεί να πάρει οποιαδήποτε απόφαση για την λειτουργία της σχολικής μονάδας είναι ο σύλλογος διδασκόντων της.

Δεν εκτελούμε προφορικές εντολές .                                 

Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας ως σχολική μονάδα συγκροτημένα και με αξιοπρέπεια . Η επόμενη μέρα της πανδημίας θα είναι ακόμα πιο δύσκολη.

                        Αξιοπρέπεια – αλληλεγγύη – ενότητα

Αξιοπρέπεια – Αλληλεγγύη – Ενότητα- Αγώνας

Ο Πρόεδρος                                                                       Ο Γεν. Γραμματέας

Σάββας   Σεχίδης                                                                 Κώστας Βερέτσος