Ευχαριστούμε όλους τους αιμοδότες συναδέλφους του Συλλόγου μας και το νοσηλευτικό προσωπικό του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού»
Παλλήνη: 14-4–2020 Αριθμ.Πρωτ.: 38 Προς : Τα μέλη του Συλλόγου Ευχαριστούμε όλους τους αιμοδότες συναδέλφους του Συλλόγου μας και το νοσηλευτικό προσωπικό του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού»…
