ΔΟΕ : Τρίτη 19/9/2017 Κήρυξη 2ωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία προς τη Βουλή στη 1 μ.μ.  

 

Αρ. Πρωτ. 132

Αθήνα   15/9/2017

Προς

Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Τρίτη 19/9/2017

Κήρυξη 2ωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία προς τη Βουλή στη 1 μ.μ.  

 

            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε, στο πλαίσιο της κινητοποίησης που οργανώνει η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ενάντια στην εφαρμογή της αξιολόγησης στο Δημόσιο Τομέα,

αποφασίζει

            να κηρύξει 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας την Τρίτη 19/9/2017 για τις 2 τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου και τις 2 πρώτες του απογευματινού – ολοήμερου.

και καλεί

            τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να συμμετέχουν μαζικά και δυναμικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ στην Πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία προς τη Βουλή στη 1 μ.μ.  

ΔΟΕ : Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για την  ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2017-18 που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας  

 

Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για την  ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2017-18 που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας

Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά και τη «νομιμοποίηση» των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων των Υ.Α. Φίλη μέσω του Π.Δ. 79/2017, το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε σε ανακοίνωση οδηγιών – εντολών προς τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. και τους Συλλόγους Διδασκόντων για την υλοποίηση χρονοδιαγράμματος «με σκοπό την  ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2017-18».

  Η ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς με όλους τους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους και τους μαθητές στα σχολεία τους, που επικαλείται το Υπουργείο Παιδείας, αποτελεί χρόνια διεκδίκηση της Δ.Ο.Ε.. Όμως, για ακόμη μια φορά,  η κάλυψη των κενών θα γίνει όχι με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών αλλά με αναπληρωτές των προγραμμάτων Ε.Σ.Π.Α..  Συνεχίζεται, δηλαδή, η πολιτική των ελαστικών σχέσεων εργασίας και της περιπλάνησης χιλιάδων εκπαιδευτικών σε άλλη κάθε φορά γωνιά της χώρας. 

Στις συνεδριάσεις στις οποίες τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. (από 28/8/2017 έως 31/8/2017), καλούνται να καθορίσουν τα κενά με βάση τον καθορισμό τμημάτων του Ιουνίου και να προχωρήσουν σε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε αυτά, είναι σαφές ότι, θα επιχειρηθεί για μια ακόμη φορά η λογιστική αποτύπωση των κενών υπό το πρίσμα των περικοπών και της μείωσης του προσωπικού με βάση τις μνημονιακές αξιώσεις.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αντέδρασε από την πρώτη στιγμή στις Υ.Α. για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συνεχίζει να αγωνίζεται διεκδικώντας την απόσυρση των αντιεκπαιδευτικών αποφάσεων και την μη εφαρμογή τους (με δεδομένη την απόφαση της 86ης Γ.Σ. «Άμεση απόσυρση των υπουργικών αποφάσεων για το νέο σχολείο, δημοτικό και νηπιαγωγείο»).

Στην ίδια κατεύθυνση:

  • Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους αιρετούς των Π.Υ.Σ.Π.Ε. να μη συναινέσουν και να καταγγείλουν οποιαδήποτε προσπάθεια υποχρεωτικών μετακινήσεων, συμπτύξεων τμημάτων, συγχωνεύσεων, δημιουργίας τεχνητών πλεονασμάτων και να μην τη «νομιμοποιήσουν». Η αναφορά στο χρονοδιάγραμμα του ότι τα κενά θα υπολογιστούν «με βάση τον καθορισμό τμημάτων του Ιουνίου» δείχνει ότι δεν θα εφαρμοστεί άμεσα η συγκρότηση των 3μελών επιτροπών του Π.Δ. 79 που ως έργο έχουν την «τακτοποίηση» των τμημάτων στον αριθμό των 25 μαθητών αλλά δεν μπορεί να οδηγεί σε εφησυχασμό αφού και τον Ιούνιο υπήρξε ασφυκτική πίεση από τις Διευθύνσεις προς τις σχολικές μονάδες για «εξορθολογισμό» (που περιελάμβανε και την παραβίαση του 1:25 με την προσαύξηση του, τότε ισχύοντος, 10%).
  • Τονίζουμε ότι δεν πρέπει να υπάρξει  ούτε μία υποχρεωτική μετακίνηση μαθητή και τα πληθωρικά τμήματα σε όλα τα σχολεία θα πρέπει να χωρίζονται με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.
  • Επίσης, η εντολή του ΥΠΠΕΘ προς τους Συλλόγους Διδασκόντων να συνεδριάσουν με αντικείμενο την κατανομή την 1η Σεπτεμβρίου είναι, όπως έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν, προτροπή σε παράνομη πράξη και καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην την υλοποιήσουν  εάν δεν έχουν τοποθετηθεί οι απαραίτητοι εκπαιδευτικοί, αφού οι συνεδριάσεις του Συλλόγου διδασκόντων πραγματοποιούνται σύμφωνα με το άρθρο 11 του Ν. 1566/85, όπου ορίζεται ρητά ότι «Ο  σύλλογος  διδασκόντων  κάθε  σχολείου  αποτελείται  από όλους τους διδάσκοντες στο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας».
  • Οι αιρετοί θα πρέπει να υπολογίσουν και να αποστείλουν στους Συλλόγους και τη Δ.Ο.Ε. τα κενά με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών σε συνεργασία με τους αιρετούς πρέπει να μπλοκάρουν όλες τις προσπάθειες επιβολής των υποχρεωτικών μετακινήσεων και συμπτύξεων-συγχωνεύσεων που αποψιλώνουν την εκπαίδευση προς χάρη της εφαρμογής της πολιτικής των περικοπών των μνημονίων και των επιταγών του ΟΟΣΑ.
  • Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία, να αποτυπώσουν όλα τα κενά των σχολείων τους, σε νηπιαγωγούς, νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής, δασκάλους,  δασκάλους ειδικής αγωγής (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη), εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων,  ενισχυτική διδασκαλία και ολοήμερο σχολείο, διεκδικώντας, έτσι,  από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης την πλήρη κάλυψή τους με τις αντίστοιχες προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τις θέσεις του κλάδου:

1. ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα 

2. ένας/μία δάσκαλος/α ανά 50 μαθητές στο ολοήμερο ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος

3. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα ένταξης

4. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα υποδοχής και σε κάθε παράλληλη στήριξη

5. τις απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα

6. με δύο νηπιαγωγούς για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο

7. με κάλυψη συνολικά των αναγκαίων δασκάλων, νηπιαγωγών και ειδικοτήτων

  • Παράλληλα οι σύλλογοι διδασκόντων, νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων, να διαμορφώσουν με δημοκρατικές συλλογικές διαδικασίες το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα.

     Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε., τις αμέσως επόμενες ημέρες, να πραγματοποιήσουν έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις για την ανάδειξη όλων των παραπάνω και την ενημέρωση και δραστηριοποίηση όλων των συναδέλφων και να υπάρξει άμεση αντίδραση με συγκεντρώσεις - παραστάσεις διαμαρτυρίας τις ημέρες συνεδριάσεων των Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Περιφερειακές Διευθύνσεις για την αποτροπή οποιασδήποτε προσπάθειας υποχρεωτικών μετακινήσεων εκπαιδευτικών, συμπτύξεων τμημάτων, συγχωνεύσεων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα - υποχρεωτικών μετακινήσεων μαθητών. Ταυτόχρονα να  επιδιώξουν την ενημέρωση και τον  συντονισμό με ενώσεις και συλλόγους γονέων ώστε να αποτραπούν οι υποχρεωτικές μετακινήσεις παιδιών που προβλέπονται από το Π.Δ. 79.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ  24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ 
24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΠΕΜΠΤΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Συνάδελφοι,

Η περίοδος που διανύουμε βρίσκει τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τους συνταξιούχους, τους νέους και τα φτωχομεσαία κοινωνικά στρώματα μπροστά σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση: Η συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ., που ψηφίστηκε από τον Ελληνικό λαό με τη δέσμευση ότι θα σταματήσει τον μνημονιακό κατήφορο, υλοποιεί με απαράμιλλη προσήλωση και θρησκευτική ευλάβεια το σύνολο των νεοφιλελεύθερων μνημονιακών πολιτικών.

Τα μέτρα που προωθεί η συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ. στον χώρο του Δημοσίου είναι πλήρως ευθυγραμμισμένα με τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, περί επιτελικού κράτους, που ξεκίνησαν από τις κυβερνήσεις των προηγούμενων δεκαετιών, εφαρμόστηκαν απαρέγκλιτα απ’ όλες τις μνημονιακές κυβερνήσεις και στοχεύουν σε ένα κράτος που ουσιαστικά θα εποπτεύει τις αρμοδιότητες που θα ασκούν ιδιωτικές εταιρείες, ενώ για τις ανάγκες του θα προσλαμβάνει κυρίως προσωπικό με ελαστικές εργασιακές σχέσεις.

Στον Δημόσιο Τομέα δρομολογείται η κατάργηση της ενιαίας σχέσης εργασίας και της σταθερής απασχόλησης μέσω της αξιολόγησης των δομών και υπηρεσιών, κάτι που ήταν μνημονιακή υποχρέωση από το μεσοπρόθεσμο του 2011 και το οποίο οι αγώνες μας δεν επέτρεψαν, μέχρι τώρα, να εφαρμοσθεί.

Η επίθεση στο Δημόσιο γίνεται για να ιδιωτικοποιηθούν όλες οι προσοδοφόρες υπηρεσίες του και το σχέδιο περιλαμβάνει σταδιακά βήματα. Με αρχή την επαναξιολόγηση των δομών, που θα είναι η δικαιολογία και η δήθεν «τεκμηρίωση» για τα νέα οργανογράμματα Υπουργείων και την κατάργηση φορέων του Δημοσίου, θα περάσει η σκυτάλη στην «αξιολόγηση» των εργαζομένων, με ατομική στοχοθεσία, που θα ξεκινάει, ωστόσο, από τους στόχους των Υπουργών. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με την κινητικότητα των υπαλλήλων, που διευκολύνεται από την εφαρμογή όλης της μνημονιακής νομοθεσίας που κληρονόμησε και διατηρεί η κυβέρνηση, αφού έχει δημιουργήσει τον «κρατικό υπάλληλο» και έχει καταργήσει τις κενές οργανικές θέσεις. Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι θα υποχρεωθούν τελικά να μετακινούνται σύμφωνα με τις ανάγκες του νέου, επιτελικού Δημοσίου.

Σταδιακά, με τις μετακινήσεις των Δημοσίων Υπαλλήλων σε άλλες υπηρεσίες θα αλλάζουν και οι σχέσεις εργασίας. Θα ακολουθούν, έτσι, την απόλυτη «ευελιξία» που έχει καθιερωθεί πλέον και στο Δημόσιο, με τους συμβασιούχους που ήδη περνάνε σαν διαδοχικά κύματα από τις θέσεις που παλιότερα είχαν μόνιμοι υπάλληλοι.

Διαβάστε περισσότερα: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ  24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Σχετικά με την εγκύκλιο του Ι.Ε.Π. για την περιγραφική αξιολόγηση

Αρ. πρωτ. 995

Αθήνα 13/12/2016

Προς

Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Σχετικά με την εγκύκλιο του Ι.Ε.Π. για την περιγραφική αξιολόγηση

Με αφορμή την εγκύκλιο που απέστειλε το Ι.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα «Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει τα εξής:

Οι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται να αποφασίσουν τη συμμετοχή τους μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου στην πιλοτική εφαρμογή ενός προγράμματος που είναι ασαφές, χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενο και το θεσμικό πλαίσιο που το διέπει.

Το υποστηρικτικό – επιμορφωτικό υλικό πρόκειται να διαμορφωθεί, οι σχολικοί σύμβουλοι θα επιμορφωθούν τον Ιανουάριο, ενώ σύμφωνα με τις διευκρινίσεις που δίνονται από το Ι.Ε.Π., στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής της αίτησης, οι σύλλογοι διδασκόντων που πρόκειται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους με βάση το υλικό και τις οδηγίες που θα τους δοθούν (τις οποίες όμως δε γνωρίζουν αυτή τη στιγμή)!

Το Υπουργείο Παιδείας ζητά, επί της ουσίας, την, εκ των προτέρων, συναίνεση των εκπαιδευτικών για ένα σύστημα διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών το οποίο δεν τους έχει γίνει γνωστό.

Με βάση τα παραπάνω, καλούμε το Ι.Ε.Π. και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καταστήσουν σαφές το συνολικό πλαίσιο που θα ισχύσει (θυμίζουμε ότι ο νέος Υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε για θεματικές αναλυτικές  συναντήσεις με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.). Μέχρι να συμβεί αυτό οι σύλλογοι διδασκόντων δεν υπάρχει κανένας λόγος να συναινέσουν  στην «θολή» αυτή  κίνηση του Υπουργείου Παιδείας. Σε κάθε περίπτωση η συμμετοχή τους είναι εθελοντική και όχι υποχρεωτική. 

Εικόνες βιβλικής καταστροφής στο 2ο Δημοτικό Ν. Μάκρης-Αναστολή Λειτουργίας του Σχολείου

Εικόνες βιβλικής καταστροφής στο 2ο Δημοτικό Ν. Μάκρης

Εικόνες-σοκ με τις καταστραφές από την κακοκαιρία που έπληξε το 2ο δημοτικό σχολείο της Νέας Μάκρης κάνουν τον γύρο του διαδικτύου με τους γονείς να μιλούν για θαύμα που δεν χτύπησε κανένα παιδί.

Συγκεκριμένα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αναφέρει: «Δυστυχώς οι φόβοι μας επιβεβαιώθηκαν. Eυτυχώς τα παιδιά και οι δάσκαλοι του ολοημέρου είναι καλά! Στο σχολείο μας όμως έγιναν μεγάλες καταστροφές από την σφοδρή κακοκαιρία και δεν θα λειτουργήσει για τις επόμενες (τουλάχιστον) δύο ημέρες. Παρακαλούμε ενημερώστε όσους φίλους γονείς μπορείτε».
Το ΔΣ του Συλλόγου

ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

ΑΔΑ: 6ΠΔ4ΩΛΜ-ΣΘΚΜαραθώνας: 10 Νοεμβρίου 2016

ΘΕΜΑ: Αναστολή λειτουργίας 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Μάκρης, Δήμου Μαραθώνος.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Αποφασίζουμε
Την αναστολή λειτουργίας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Μάκρης λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν την 9η /11/2016 και προκάλεσαν εκτεταμένες ζημιές στο σχολικό κτίριο.
Για την ασφάλεια των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου η εν λόγω σχολική μονάδα, θα λειτουργήσει μετά τις απαραίτητες παρεμβάσεις για την αποκατάσταση των ζημιών.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΨΗΝΑΚΗΣ